მისია 2019
თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტური კონკურსი „მისია“ 2019 წელს მეშვიდედ ჩატარდა.
მასში მონაწილეობის მიღება სამივე საგანმანათლებლო საფეხურის სტუდენტებმა შეძლეს. კონკურსში 3-5 სტუდენტისგან შემდგარი გუნდები იღებდნენ მონაწილეობას.
კონკურსი ორ ეტაპად განხორციელდა:
I ტურში მონაწილეებმა უნივერსიტეტის მიერ შეთავაზებულ დავალებაზე იმუშავეს, მათ ევალებოდათ „თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სასკოლო ოლიმპიადის ბრენდის“ შექმნა.
II ტურში გადასულ 5 ფინალისტ გუნდს კი პარტნიორმა კომპანია „ბაზისბანკმა“ დავალებად ბანკის განათლების მხარდამჭერი კამპანიის შექმნა წარუდგინა.
კონკურსის განმავლობაში ფინალისტი გუნდები სპეციალურად მათთვის მომზადებულ ტრენინგებს დაესწრნენ.
ტრენინგებს უძღვებოდნენ:
სალომე ზურაბიშვილი – არასამთავრობო ორგანიზაცია „სიდას“ აღმასრულებელი დირექტორი
სოსო გალუმაშვილი – საკონსულტაციო სააგენტო „ჯეპრას“ მმართველი პარტნიორი და უფროსი კონსულტანტი
საბა ჯაჯანიძე – საკონსულტაციო სააგენტო „ჯეპრას“ პროექტების მენეჯერი, ილიაუნის ასისტენტ-პროფესორი
მარიამ სეხნიაშვილი – თსუ-ს პროექტების მენეჯერი
ფინალისტი გუნდებიდან სამი საუკეთესო კომპეტენტური ჟიურის მიერ შეირჩა.
ჟიურის შემადგენლობაში იყვნენ:
„ბაზისბანკი“-ს საზოგადოებასთან ურთიერთობის განყოფილების უფროსი თამარ ხადური
არასამთავრობო ორგანიზაცია „სიდა“-ს პროგრამული დირექტორი სალომე ზურაბიშვილი
საკონსულტაციო სააგენტო „ჯეპრა“-ს მმართველი პარტნიორი და უფროსი კონსულტანტი სოსო გალუმაშვილი
საკომუნიკაციო ჯგუფ „ანაგრამა“-ს დამფუძნებელი თაკო როდონაია
„ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობის“ მარკეტინგის მენეჯერი მწერალი დათო გორგილაძე
გამარჯვებულები:
I ადგილი – გუნდი 100% – 2500 ლარი
II ადგილი – გუნდი „კანუდოსი“ – 1500 ლარი
III ადგილი – გუნდი „Creative Thinkers” – 1000 ლარი